Generelt Alle priser er inklusive 25 % moms. Vi forbeholder os retten til udsolgte varer, forkerte priser og eventuelle trykfejl. Når du afgiver en bestilling, sendes en automatisk ordrebekræftelse til den e-mailadresse, du har angivet. Denne bekræftelse betragtes ikke som en juridisk bindende aftale.
Levering For lagerførte varer sker levering inden for 2–5 arbejdsdage. Hvis varen er på vores eksterne lager, sker levering inden for 3–7 arbejdsdage. I højsæsonen kan det tage længere tid. Bestillingsvarer har en leveringstid på 1–4 uger. Leveringstiden er angivet på produktsiderne. Vi kontakter altid kunder, der har bestilt bestillingsvarer, med en præcis leveringsbesked. Ved afvigelser fra den normale leveringstid eller informationen på hjemmesiden, vil du blive informeret ved ordrebekræftelsen. Du har ret til at annullere eller ændre din bestilling.
Bestilling via internet Læg de ønskede varer i kurven og gå til kassen. Følg trinene på hjemmesiden for at fuldføre din bestilling. Ved spørgsmål er du velkommen til at kontakte os.
Prisændringer Priserne gælder med forbehold for omstændigheder uden for vores kontrol (force majeure).
Fragt Angives i kassen.
Betalingsmuligheder Vi tilbyder følgende betalingsmuligheder:
Klarna Checkout: En sikker og fleksibel betalingsmetode, hvor du vælger den betalingsmåde, der passer dig bedst.
Bank/kreditkort (VISA & MasterCard): Indtast dit kortnummer og udløbsdato. Alle oplysninger sendes krypteret via SSL. Vi accepterer VISA og MasterCard uden ekstra gebyrer. Kortbetalingen håndteres af Stripe.
Swish: Direkte betaling via Swish i kassen, kun tilgængelig i svenske kroner.
Ikke afhentede pakker Ikke afhentede pakker debiteres med et gebyr på 295 svenske kroner.
Bytte & returnering – Pengene tilbage-garanti Du har ret til at bytte eller returnere en vare inden for 14 dage, forudsat at varen ikke er brugt mere end til størrelseprøvning (ved køb af tøj). Du skal selv sende pakken tilbage til os. Adressen er Greg Moto AB, Maskinvägen 1, 245 34 Staffanstorp, Sverige.
Reklamationer Hvis du opdager en defekt vare, kontakt vores kundeservice via e-mail eller chat. Send dit ordrenummer, billeder af den defekte vare og en beskrivelse af fejlen. Reklamationer skal foretages inden for to måneder efter opdagelse af fejlen, og vi tilbyder 2 års reklamationsret. Vi håndterer reklamationssager i samråd med leverandøren, hvilket kan tage tid.
Erstatningslevering Hvis en vare er udsolgt eller udgået, tilbyder vi som regel en tilsvarende vare.
Transportskader Hvis du opdager en skade på pakken ved afhentning hos DHL, skal du straks anmelde det til udleveringsstedet. Ved senere opdagelse af skade, skal du returnere hele forsendelsen, inklusive emballagen, til DHL og udfylde en skadesanmeldelse.
Internationale kunder Ved bestillinger fra udlandet kan kortbetaling være den eneste tilgængelige betalingsmetode. Følg anvisningerne ved udtjekning.
Voluminøse varer Ved køb af dæk tilføjes et gebyr på 95 kr pr. bestilling, uanset antal dæk.
Fjernkøbsloven Vi følger Forbrugerombudsmandens retningslinjer i henhold til fjernkøbsloven.
Lov og tvist Tvister skal i første omgang løses i mindelighed med vores kundeservice. Hvis dette ikke er muligt, kan du som kunde henvende dig til Allmänna reklamationsnämnden (ARN) eller bruge EU-Kommissionens platform for tvistløsning. Vi følger altid ARN's beslutninger eller tilsvarende tvistløsningsorganer. Tvister afgøres i henhold til svensk lov.
Fortrydelsesret Vi tilbyder 14 dages fortrydelsesret på alle varer, forudsat at de er i original stand og returneres i original emballage. Privatlivspolitik Hos Greg Moto AB værner vi om din integritet. Vi sælger aldrig dine personoplysninger og gemmer kun de oplysninger, der er nødvendige for at behandle din bestilling, medmindre du selv har valgt at modtage vores nyhedsbrev. Greg Moto AB, org.nr: 559240-0518, er ansvarlig for indsamlingen af personoplysninger. Hvis du har spørgsmål om, hvilke oplysninger vi gemmer, eller hvis du ønsker at blive slettet fra vores system, bedes du kontakte os på butik@gregmoto.se.